De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,8
2459 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Het was een heerlijke behandeling afgesloten met een mooie make-up en een lekkere High Tea.Altijd weer genieten !!!
Ik ben super blij met de pedicure behandeling en ik was als altijd lekker verwend tijdens de behandeling. Mijn grote complimenten, ik ging de deur van salon weer met grote glimlach uit.
Jullie zijn fantastisch!
werd super ontvangen en heel goed behandeld. niet alleen was de service perfect, maar ook het eindresultaat. zeker voor herhaling vatbaar.
Erg fijne sfeer, beleefd personeel die goed instrueren en uitleg geven tevens een schone omgeving. Erg blij!