Toegewijde, plezierige en zeer deskundig uitgevoerde behandeling
Marloes•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Te veel geklets
J•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Superfijn geholpen. Gezellige ochtend met vier meiden nagels mooi, pedicure en lekker bijkletsen met een High Tea. Goed verzorgd en vakkundig geholpen. Dank voor de fijne ochtend en tot ziens!
Daphne•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb een top behandeling gehad. Had ik jullie maar eerder ontdekt. De bio peeling is goed bevallen en ik vond de behandeling erg ontspannend. De schoonheids specialiste kwam erg professioneel over en heeft veel informatie gegeven over wat ze aan het doen was tijdens de behandeling en ook daarna kreeg ik top advies. Ik blijf hier terugkomen.