Vera heeft de pedicure goed en zorgzaam uitgevoerd.
Ingrid•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Super fijn geholpen zoals altijd! Wimpers, benen laten harsen en nagels laten doen + mini manicure. Tevreden over het resultaat ❤😁 zoals altijd weer zeer tevreden.
Claudia•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Mooi resultaat gekregen met de whimperlift, super blij !! 👍🏻
Elien•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd goed
Babette•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Gezellig, en mijn nagels zien d’r weer geweldig uit!!