De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,8
2459 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Ik heb een heel fijne ervaring gehad. Ik ben geholpen door Chantal, ze heeft mij alles goed uitgelegd en heel fijn behandeld. M’n vriendin en ik zijn goed verwelkomd en behandeld!
Altijd blij met me wimpers na een bezoekje aan de mooie salon! Vera is proffesioneel en klantvriendelijk.
Fijn ontvangen en de behandeling was prima.
Heerlijk behandeling met high tea gehad. Je wordt goed in de watten gelegd. Echt een aanrader.
Super aardig en dacht goed mee. Wenkbrauwen zijn weer helemaal top!