Ik heb een heel fijne ervaring gehad. Ik ben geholpen door Chantal, ze heeft mij alles goed uitgelegd en heel fijn behandeld. M’n vriendin en ik zijn goed verwelkomd en behandeld!
Wissam•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd blij met me wimpers na een bezoekje aan de mooie salon! Vera is proffesioneel en klantvriendelijk.
Romana•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijn ontvangen en de behandeling was prima.
Jolanda•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijk behandeling met high tea gehad. Je wordt goed in de watten gelegd. Echt een aanrader.
mvr•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Super aardig en dacht goed mee. Wenkbrauwen zijn weer helemaal top!