Prettig ontvangen, goede uitleg wat ze ging doen en aardig, vriendelijke medewerkster!!
MD•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijn welkom geheten. Een vriendelijke, rustige en professionele dame die mij hielp. Met keurige nagels en helemaal zen na een heerlijke massage liep ik weer de deur uit!
Marit•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Het is zo fijn dat de tijd genomen wordt voor de klant. Daarbij mag de klant ook de wensen bij de behandeling aangeven, een pluspunt. De medewerkers zijn altijd erg vriendelijk, open en warm!
Roos•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne behandeling en goede service! Klantvriendelijke medewerkers, een aanrader!