Super fijn geholpen. Hele leuke dame! En heel goed behandeld. Leu
Guido•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Aardig en vakkundig personeel! Hele fijne behandelingen gehad bij V-Cosmetics.en heel tevreden over het resultaat.
Lynn•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Het was net zo goed als. anders.
bert•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Rach is een sociale warme dame die interesse heeft in wat jij als klant wilt. Ze legt de stappen goed uit en ze geeft suggesties, maar dringt niks op. Mijn wenkbrauwen zijn mooi geshaped en ik ben er super blij mee.