Heel deskundig en vriendelijk, alle medewerkers zijn goed opgeleid. Ik ben blij met de lash-lift en mijn pedicure. Super resultaat en ik hoef op vakantie geen mascara meer aan te brengen voor een stranddag!
PedicureToon alles…
catrin•11 maanden geleden
Geverifieerde review
heel erg snel gewerkt door hele aardig medewerkers. mijn wimpers en wenkbrauwen waren binnen no time weer helemaal netjes. Ik kom zeker terug.
Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Linda•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik heb de salon helemaal ontspannen verlaten. Tijdens de behandeling wordt er uitgelegd wat er gedaan wordt, welke producten er gebruikt worden en watvoor werking deze producten hebben.
Behandeling door Julia•Facials / Gezichtsbehandelingen
Jitske•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Top!
Kunstnagels of nagellak verwijderen
Jennifer•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Prettige ontvangst
Heel relaxed en heel goede behandeling netuitleg erbij
Dus 100% okay voor nieuwe klanten