the location of the v cosmetics is very good. And i am so satisfied about the manicure and pedicure all clean and fresh
PedicureToon alles…
Nergis•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Hij was weer net zo goed als altijd
bert•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Aardige dame en netjes en goed geholpen
Piet•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel mooie wimper lift met verven, het was mijn eerste keer en het resultaat is werkelijk top! Ik kan nu lekker zonder mascara naar het strand en zie er vrouwelijk en verzorgd uit.
De pedicure en biab waren ook super mooi gelukt. Bedankt!
PedicureToon alles…
catrin•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Uitgebreid wordt de behandeling vtv besproken. Ook tijdens behandeling info gekregen en daarna via een appje over een product wat ik heb gekocht. Lekkere schouder-en hoofdmassage gekregen. Heel ontspannend allemaal. Heel fijn.