The whole experience was amazing. Highly recomment
Behandeling door Julia•
PedicureToon alles…
Manal•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne behandeling, fijn geholpen
Herma•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Super blij met mijn nagels. En Julia is een top meid. Lief en professioneel. Jullie hebben er een vaste klant bij
Behandeling door Julia•Nagelversteviging
Jedi•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
De zaak is goed bereikbaar met openbaar vervoer. Kwam hier voor een lashlift. Behandeling is door Rachel gedaan, hele lieve meid en heeft precies het resultaat gegeven wat ik wilde. Meerdere tenten geprobeerd maar lang niet zo'n mooie uitkomst als nu
Wimper permanent
Jessica•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Mooie Biab door Renate, ze werk snel en nauwkeurig en is vriendelijk en klantgericht.