Mijn afspraak was fantastisch! Net een mini vakantie.
Marije•23 dagen geleden
Geverifieerde review
Super behandeling , erg blij met met het resultaat. Fijne salon erg vriendelijk personeel en fijne producten!
Bennet•26 dagen geleden
Geverifieerde review
Ik vind goed
Adila•26 dagen geleden
Geverifieerde review
De salon is echt netjes en het personeel heel gastvrij. Wel is er vergeten mijn nagels in model te vijlen en heel eerlijk had ik daar zelf ook niet meer aan gedacht. Op het eerste gezicht is de gellak netjes gedaan maar helaas zijn binnen een week bij al mijn nagels als stukjes gellak eraf gegaan. Zonde. Zeker gezien de prijs die je er voor betaald.
Behandeling door Aleyna•Gellak manicure
Willemyn•28 dagen geleden
Geverifieerde review
Lekkere relaxed sfeer, professionele behandeling. Blij met het resultaat!