De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,8
2468 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Mijn afspraak was fantastisch! Net een mini vakantie.
Super behandeling , erg blij met met het resultaat. Fijne salon erg vriendelijk personeel en fijne producten!
Ik vind goed
De salon is echt netjes en het personeel heel gastvrij. Wel is er vergeten mijn nagels in model te vijlen en heel eerlijk had ik daar zelf ook niet meer aan gedacht. Op het eerste gezicht is de gellak netjes gedaan maar helaas zijn binnen een week bij al mijn nagels als stukjes gellak eraf gegaan. Zonde. Zeker gezien de prijs die je er voor betaald.
Lekkere relaxed sfeer, professionele behandeling. Blij met het resultaat!
4
1
4
5
6
343
6