Altijd weer fijn om bij Vers en haar team te zijn: rustpunt in de week waar je mooier en ontspannener vandaan komt dan je er binnenkwam.
Sandra•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijk en goede behandeling!
Ria •meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel sympathieke jonge dame met een goede vakkennis. Ik kom graag terug!
PedicureToon alles…
catrin•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Good result. I have done around 4 treatments up to now and the hair is less visible and I can see already some bald spots. I continue :)
Behandeling door Julia•Laserontharen
Konstantina•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Al lange tijd was ik op zoek naar een goede nagelstudio, en hier heb ik die eindelijk gevonden! Tot mijn verrassing bieden ze ook diverse andere behandelingen aan. De ontvangst is warm, en de deskundigheid is duidelijk merkbaar. Ik ben zo tevreden dat ik zeker meer behandelingen ga uitproberen.
Een absolute aanrader voor iedereen!
Groetjes,
Ana
Een zeer tevreden klant.