Heel vriendelijk en zeer deskundig personeel. Zeer rustgevende salon, met lekkere thee
Eva•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijn om zo lekker aan het eind van de dag je even te laten verzorgen. Geen zinloze kletspraatjes, maar gewoon in stilte of een oprechte vraag. Aanrader!!
Lizzy•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel tevreden, super leuk contact en prettig gesprek gehad. De Biab op mijn voeten matcht perfect met de kleur van mijn handen. De pedicure was aangenaam en ontspannend. Ik kom graag weer!