Super fijne behandeling, goed uitgelegd wat je kunt verwachten van de behandeling. Top👍
Petra•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
De pedicure werd door Julia perfect uitgevoerd! We hadden ook nog een gezellig gesprek met gezamenlijke kennissen en familie! De volgende afspraak is al gemaakt. Hartelijke groeten Marlies Kroll-Spronken
Marlies•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Super netjes
Wenkbrauwen lamineren
Yasmina•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals gewoonlijk, wederom tevreden.
Sabah•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Erg fijne behandeling gehad. Erg blij met het resultaat van de pedicure!