Ja ik heb weer genoten ondanks de microneedling. Olinde is deskundig, vriendelijk en leuk om mee te kletsen.
Dit was de 2e keer bij Olinde en ik voelde me meteen al comfortabel
Sahila•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Heel fijn geholpen door Julia. Ik kom zeker terug! Blij met het resultaat
PedicureToon alles…
Lisanne•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Eelt word niet correct weg gehaald alleen als je veel hebt kunnen ze het met een mesje wegschrapen. Juiste materiaal is dus niet aanwezig om een spa pedicure aan te bieden heb het thuis zelf maar afgemaakt. €47 om twee likdoornen weg te halen dus
Mihriban•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Everything was very well done and the space has a very relaxing atmosphere.
PedicureToon alles…
julija•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Eerste keer bij Olinda en was super goed en relaxt met fijne stevige massage, goed advies voor verdere stappen om mijn huid optimaal te verbeteren. Ging er blij en voldaan weg.