Deze keer was het wel een fijne behandeling met een mooi resultaat .
Zowel de pedicure met gellak als de wenkbrauwen verven en harsen.
Rachel bedankt en de volgende keer staat al were geboekt bij je !
anka•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
The appointment was good.
Damian•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
prettige behandeling van Sienna, ook fijn dat ze de stappen die ze gaat doen uitlegt.
prettige sfeer binnen de salon
Arnoud •ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Amazing!!! I will definitely come back! Rachel was so sweet and very careful when doing the pedicure. Great service, all very clean!
PedicureToon alles…
Leticia•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer een superfijne pedicurebehandeling bij Julia gehad. Ik kom hiervoor speciaal vanuit Breda. Bedankt voor de goede zorgen :)