Zeer vriendelijke ontvangen. Het was mijn eerste keer en zeker niet de laatste! Mooie nieuwe zaak en alles ziet er netjes uit. Ook fijne uitleg gehad en er werd precies vertelt wat er gedaan werd. Hier kom ik zeker terug ook voor de andere behandelingen die ze aanbieden.
Kimberley •ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Very nice place! Clean, well located and opened in a Sunday!
Nagelversteviging
Carolina Saul•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Wat een fijne, professionele en gezellige spot!
Ik loop weer op wolkjes! Snel weer checken
Pedicure
Mina•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Lovely and calming experience! Super pretty salon and very attentive assistants.
Wenkbrauwen harsen
Jasmine•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne en snelle behandeling. Ook advies gekregen. Kom zeker terug!