Superblij met vriendelijke, goed luisterende Martine.
Jolanda•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Ben erg tevreden.
Er was alle tijd. Er werd zeer nauwkeurig gewerkt. Met uitleg, wat mij erg gerust stelde.
Zal deze salon zeker aanbevelen.
Carla •ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Heel prettige ervaring met Martine. De powderbrows zijn goed gelukt. Geen pijn en gelijk mooi resultaat! Echt een aanrader…
Carla•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Martine heeft mijn zwartkleurige wenkbrauwen, weer mooi bruinkleurig gemaakt.
Eerst removal gedaan, daarna n goede touch-up gedaan, veel aandacht aan besteed,deskundig gedaan.
Sandra•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Behandeling naar wens gehad en heel tevreden naar huis!!