Mega fijne behandeling gehad super vriendelijk en kom graag langs voor mooie wenkbrauwen! Heerlijk tot rust gekomen
Sanne•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Zo tevreden over mijn wenkbrauwen! Wat is Martine een vrouw die weet wat ze doet. Helemaal blij met haar en het resultaat
Wilma•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Super professioneel en echt oog voor detail! Prachtig resultaat en een fijne sfeer. Echt een aanrader!
FEMKE•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben heel tevreden over het eindresultaat en de persoon die mij heeft geholpen was ook super aardig
Jessy•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Super fijne behandeling met super mooi resultaat!! Er is super goed geluisterd naar mijn wensen waardoor ik een vertrouwd gevoel heb gekregen en dus zeker snel weer terug zal komen!