Na een uur weer prachtige wenkbrauwen en mooie wimpers. En daarmee weer een frisse look voor de komende paar weken!
Behandeling door Elise•Wenkbrauwen - threaden
Marije•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Heel blij met het resultaat. Elise is ook erg vriendelijk en zorgvuldig.
Behandeling door Elise•Wenkbrauwen - threaden
Rebecca•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Harsen van wenkbrauwen en bovenlip, en zoals altijd - super goed.
Behandeling door Elise•Vrouwen harsen - gezicht
Janissa•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Super fijne behandeling, ik ging voor de eerste keer en kreeg het echt gevoel alsof ik op een professionele manier werd geholpen, ook met keuzes zoals donkerheid van de verf dacht ze goed mee en daarnaast gewoon super fijn hoe gastvrij! Ik kom zeker terug
Behandeling door Elise•Wenkbrauwen - threaden
Jacky•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik krijg altijd complimenten als ik mijn wenkbrauwen heb laten doen. Echt een aanrader!!