Een hele nette salon, hygiëne hoog in het vaandel. Elise is een heel vriendelijk persoon die goed weet wat ze doet. Ik kom hier zeker nog een keer terug.
Behandeling door Elise•Facials / Gezichtsbehandelingen
Kim•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd heel blij met het resultaat van wenkbrauwen en wimpers.
Behandeling door Elise•Wenkbrauwen - threaden
Marije•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Super lieve vrouw en weet wat ze doet en ben super blij met het eindresultaat
Behandeling door Elise•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Kelly•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Weer mooie wenkbrauwen, heel blij mee! Dank je wel :)
Behandeling door Elise•Wenkbrauwen harsen
Anna•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Heel mooi eindresultaat goed en vriendelijk geholpen
Behandeling door Elise•Wimpers en/of wenkbrauwen verven