Goed geholpen erg blij met mijn wenkbrauwen. Ik kom zeker terug!
Behandeling door Elise•Wenkbrauwen - threaden
Annebelle•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd; geweldig
Behandeling door Elise•Wenkbrauwen - threaden
Daphne•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Top als altijd
Behandeling door Elise•Wenkbrauwen - threaden
Jasmijn•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Het was weer superfijn om geweest te zijn. Ondanks dat mijn zoontje bleef huilen, omdat die in zijn mama-fase zit 😅, bleef Elise super relaxt. Zo fijn om dan niet het gevoel te krijgen teveel te zijn of iets.
Ze heeft mijn wenkbrauwen weer perfect geshaped en geverfd! I’m happy again! Tot snel weer!