Wenkbrauwen weer mooi en vorm en gekleurd. Wimpers prachtig geworden. Erg blij!
Behandeling door Elise•Wenkbrauwen - threaden
Marije•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Top! Kom zeker terug.
Behandeling door Elise•
Wenkbrauwen harsenToon alles…
Marloes•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Very relaxed, fell asleep despite the treatment being eyelash colour and perming.
Behandeling door Elise•
Wimper permanentToon alles…
Amy•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
wenkbrouwen heel mooi natuurlijk gedaan
Behandeling door Elise•Wenkbrauwen - threaden
Heleen•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik werd vriendelijk ontvangen. Op de afgesproken tijd vond de behandeling plaats. Elise is erg vriendelijk. Ze komt vakkundig over. De volgende afspraak staat gepland.