Ik kom altijd blik thuis van een behandeling bij Elise! Ze is een vakvrouw die bovendien gezellig en lekker down to earth is. Aanrader!
Behandeling door Elise•Wimper permanent
Brenda•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Kom al langere tijd bij Elise voor mijn gezicht + wenkbrauwen en dit was de eerste keer tanden bleken en ben heel blij met het resultaat! Tanden zijn aanzienlijk witter en Elise geeft goed advies over nazorg. Aanrader!
Behandeling door Elise•Tanden bleken
Faith•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd blij met mijn henna brows! Elise werkt netjes en secuur.
Behandeling door Elise•Henna brows
Rosa•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd fijn bij Elise! M’n wenkies zijn altijd mooi!