Al meerdere keren mijn wenkbrauwen laten waxen/epileren/verven en wimpers laten verven waarbij ik nog nooit teleurgesteld ben. Loop altijd mega tevreden de deur uit door de top behandelingen en de gezelligheid van Elise!
Behandeling door Elise•
Wenkbrauwen - threadenToon alles…
Noël•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne ervaring, kom graag nog een keer langs!
Behandeling door Elise•Tanden bleken
Maron•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
De salon is A-MAZ-ING! Wie hier niet komt mist echt wat. Op & top service en wenkies die nergens zo mooi worden als bij Elise!