Dankzij supervriendelijke Elise weer een heerlijk schoon knarretje 😃
Behandeling door Elise•Facials / Gezichtsbehandelingen
Anita•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Prachtig resultaat en vriendelijk personeel
Behandeling door Elise•Wenkbrauwen - threaden
Kirsten•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Eline is enorm vriendelijk en legt je echt in de watten. Het resultaat is altijd mooi en ze luistert goed naar je wensen. Ik kom graag bij haar!
Behandeling door Elise•Wenkbrauwen harsen
Berber•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Excellent
Behandeling door Elise•
Wenkbrauwen harsenToon alles…
N.•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Nadat ik naar Den Haag ben verhuisd, zocht ik een goede salon voor mijn wenkbrauwen. Sinds ik Vink About Your Smile heb gevonden, kom ik hier altijd terug. Ik ben altijd super tevreden en het is heel gezellig :).