Ik wil nooit meer naar een andere salons. Ik zweer bij Elise en kom er graag speciaal voor naar Den Haag nu ik tijdelijk buiten de stad woon. Ze neemt altijd alle tijd voor de behandeling, mijn wenkbrauwen zijn totaal on point en mijn gezicht weer helemaal fris en fruitig!
Behandeling door Elise•
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Tess•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Suzanne
Behandeling door Elise•Wimper permanent
Goeie wimperlift, was wel wat fris in de ruimte•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Kom hier graag voor mijn gezichtsbehandeling en wenkbrauwen. Altijd super service
Behandeling door Elise•
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Faith•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Leuke salon, hele lieve medewerkers.
Professioneel.
Dit wordt mijn vaste salon!
Behandeling door Elise•Wimper permanent
Rosny•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Als je een afspraak maakt bij Elise, ben je gegarandeerd tevreden als je weer weggaat. Ze meet zeer vakkundig de symmetrie van mijn wenkbrauwen af, zodat je er weer ‘opgeruimd ‘ uitziet. Ik ben zeer tevreden over de adviezen die ik krijg over de verzorging van mijn huid. Kortom; geweldig dus!