Het was weer heel leuk om bij Elise te komen! We hadden tussendoor dat ze mijn wenkbrauwen verfde leuke gesprekken! Dankjewel Elise!
Behandeling door Elise•Wenkbrauwen - threaden
Sterre•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik vind dat Elise heel goed te werk gaat! Ze is daarnaast ook heel aardig en is het leuk dat ze gezellig een praatje met je maakt! Ik heb eindelijk een salon gevonden waarbij de verf op mijn wenkbrauwen lang blijft zitten! Ben er heel blij mee!
Behandeling door Elise•Wenkbrauwen - threaden
Sterre•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Hele fijne sfeer en veel aandacht en heel deskundig.
Behandeling door Elise•Wenkbrauwen - threaden
Renee•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Geweldige service door de allerliefste Elise!! Zeker een aanrader!!
Behandeling door Elise•
Vrouwen harsen - gezichtToon alles…
Riri•5 maanden geleden
Geverifieerde review
De behandeling was erg goed en de sfeer heel rekaxt