De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,9
1025 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Nagels veel te dik gedaan, vorm ook minder over te spreken. Meisje die geholpen wel hartstikke lief
Super!
Het was heerlijk en blij met mijn mooie teennagels!!
Keurige behandeling, alleen jammer dat men zo slecht Nederlands spreekt als je iets aan wilt geven
Wederom helemaal blij met de keuze aan kleuren, schone en prachtige salon. namen weet ik niet maar heb wel m'n favoriete stylist. Zorgvuldig en precies.... Ik hou d'r van dankjrwel
9
1
9
10
11
153
11