Nagels veel te dik gedaan, vorm ook minder over te spreken. Meisje die geholpen wel hartstikke lief
Janine•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Super!
Dardane •ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Het was heerlijk en blij met mijn mooie teennagels!!
Suzanne•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Keurige behandeling, alleen jammer dat men zo slecht Nederlands spreekt als je iets aan wilt geven
Tiny•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Wederom helemaal blij met de keuze aan kleuren, schone en prachtige salon. namen weet ik niet maar heb wel m'n favoriete stylist. Zorgvuldig en precies.... Ik hou d'r van dankjrwel