Ik ben oprecht blij met de werkwijze, hygiëne en uiteraard m’n mooie nagels 💅 👍
Marielle•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Was goed alleen jammer dat het meisje weinig Nederlands kan.
Hgc•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijke mensen, werd gelijk iets te drinken aangeboden. De BIAB ziet er prachtig uit en werd gezet met oog voor detail. Kortom een heel tevreden klant erbij!
Behandeling door •Nagelversteviging
Renee•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Erg hygiënisch!
Erg vriendelijk personeel!
Goede behandelingen!
Altijd tevreden over het eindresultaat!