Nette salon, door het super strakke design voelt het als een luxe ervaring. Medewerkers zijn super vriendelijk en kundig. Alles geheel naar wens gedaan.
Behandeling door •
Gellak pedicureToon alles…
Mischa•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Super fijne pedicure, heerlijke massagestoel en mooie nagels. Ik kom hier zeker terug! :-)
Marjolein•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel vriendelijk en kom echt terug.Toppie.
Hgc•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Gastvrij
Vakkundig
Ervaren
Secuur
Zorgvuldig
Behandeling door •Pedicure
Marijn•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Een prachtige mooie en schone salon. Ik moest even wennen dat er geen woord gewisseld werd met de vrouw die mijn voeten heeft behandeld( ze kon geen Nederlands en Engels en was denk ik ook verlegen of in ieder geval heel bescheiden)maar ik heb dit moment genomen om ook echt te genieten van de behandeling. De behandeling zelf was heel goed, met volle aandacht, hygiënisch en heel secuur. Mijn voeten zijn echt heerlijk verzorgd en het lakken van mijn teennagels deed ze ook perfect. Als extra zat ik een een massage stoel. Wat een verwennerij! Ik ben dus tevreden over deze eerste keer bij deze nagelstudio