Heerlijke pedicure gehad! Ik raad het ten zeerste aan.
Behandeling door •Pedicure
Gulcan•18 dagen geleden
Geverifieerde review
Door taalbarrière weinig communicatie en lastig aangeven wat je wilt. Bitjes en vijl leken al eerder gebruikt bij andere klanten. Vorm van de nagel en gellak is wel netjes gezet.
Mayke•18 dagen geleden
Geverifieerde review
keurig gedaan. fijne verzorging voeten en nagels.
Gon•21 dagen geleden
Geverifieerde review
Professioneel, goede relaxed stoelen, veel keuze in kleuren schoon