De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,9
1028 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Hele prettige behandeling gehad. Met mooie zachte voeten naar huis gegaan.
Salon ziet er mooi en schoon uit. Keurig netjes geholpen. Behandeling was ook fijn en goed. Ik ga hier vaker komen dat weet ik nu al 👍🏽
Fijne mensen , en mijn nagels worden mooi gedaan. Oude gellak verwijderen en nieuwe erop, 30€. Fijn!
De hygienestandaarden zij uistekend! Het personeel is erg vriendelijk ik kom zeker terug.
Zo keurig en netjes is alles en ze werken heel goed.
47
1
47
48
49
153
49