Ik ben altijd tevreden geweest. Tot de laatste keer. Ik werd geholpen door een jonge man die mijn nagellak met een snelheid eraf vijlde dat er overal nagellak en witte schilvers lagen. Hij heeft veel te veel van mijn eigen nagels eraf gevijld. Ik kon alleen maar zeggen dat mijn nagels nu heel erg dun zijn. Jammer dat ik het niet echt duidelijk kon maken door de taalbarrière. Hij heeft mijn nagels opgevuld met rubberbase, maar desondanks voel je hoe dun mijn nagels zijn en buigen helemaal. Dat vind ik heel erg jammer.
Audrey•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Erg mooi gedaan. Blij mee!
Louise•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ben tevreden. Heb weer mooie verzorgde nagels.
Ariette•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer tevreden. Zowel over de mensen die er werken als over het resultaat. Daarnaast een zeer rustige sfeer en een hygiënische studio.