Voel me weer vrouwelijk .ben helemaal weg van de freestyle ❤️
Dorothy•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik vind de site overzichtelijk erg prettig. Vriendelijk en kundig personeel.
Ben zeer tevreden.
Linda•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel tevreden
Annelies•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne salon waar ik nu al zo'n 6 maanden terug blijf komen voor BIAB en/of pedicure. Er wordt zeer netjes gewerkt door alle medewerkers en ik ga altijd tevreden de deur uit. Aanrader!
Behandeling door •Builder gel manicure
Robin•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne studio, werdt vriendelijk geholpen en heb nu mooie nagels 💅