De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,9
1025 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Het was precies zoals ik het wilde.
Goed en vakkundig geholpen 👍🏽
Fijn geholpen, deskundig en prachtig resultaat!
Mooie nagels alleen jammer dat ze niet een beetje Nederlandse praten
Er waren meerdere aziatische dames die alleen maar aziatisch met elkaar aan het praten waren. Geen oog voor de klant. De vorm van de nagels na mijn manicure was vreselijk. Ik heb mijn nagels zelf nog in model moeten brengen. Ik vond het zonde van mijn geld. Voor mij geen 2e keer meer.
7
1
7
8
9
153
9