Mooie nagels alleen jammer dat ze niet een beetje Nederlandse praten
Henny •ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Er waren meerdere aziatische dames die alleen maar aziatisch met elkaar aan het praten waren. Geen oog voor de klant.
De vorm van de nagels na mijn manicure was vreselijk. Ik heb mijn nagels zelf nog in model moeten brengen.
Ik vond het zonde van mijn geld. Voor mij geen 2e keer meer.