Geweldig, heel professioneel ik heb de nagels nog nooit zo mooi gehad!! 👌
Willy•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Na een wandelvakantie te hebben gehad heb ik vandaag mijn voeten lekker laten verzorgen met een pedicure behandeling en daarna lakken van de teennagels. Ik heb zitten genieten en mijn voeten zijn weer lekker ontspannen met mooie nagels. Er wordt in deze studio erg netjes en secuur gewerkt.
Cecile•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Niet prettig. Dat vond ik echt heel jammer en verdrietig.
Wilma•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede ontvangst. Zeer nette salon.
Erg tevreden over de pedicure met gellak.
Volgende afspraak staat al