De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,9
1034 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Super aardige dame, goeie uitleg van te voren
Geweldig, heel professioneel ik heb de nagels nog nooit zo mooi gehad!! 👌
Na een wandelvakantie te hebben gehad heb ik vandaag mijn voeten lekker laten verzorgen met een pedicure behandeling en daarna lakken van de teennagels. Ik heb zitten genieten en mijn voeten zijn weer lekker ontspannen met mooie nagels. Er wordt in deze studio erg netjes en secuur gewerkt.
Niet prettig. Dat vond ik echt heel jammer en verdrietig.
Goede ontvangst. Zeer nette salon. Erg tevreden over de pedicure met gellak. Volgende afspraak staat al
90
1
90
91
92
153
92