Slordig! Acryl zit in mijn nagelriem en de bolling is ongelijk, hobbelig of ontbreekt. Over de vorm zullen we het maar niet hebben. Advies ga niet aan het einde van de dag
Bianca•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Super service. Maandag nagels bijgewerkt en brak dinsdag een nagel. Deze werd woensdag gratis opnieuw gedaan!! 👌🏼
Wendy•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik vind de behandeling erg fijn, secuur en mooi gedaan ben erg tevreden.
Joke•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Professioneel en supermooie nagels.
Anne-Marie•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne pedicure gehad, incl scrub en massage! Ruime keus aan gellak kleuren. Heerlijke salon om even wat tijd voor jezelf te hebben.