Het was en en al verwennerij bij roos en ik ben er ook nog van opgeknapt 🥰
Jacqueline •meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Je bent de beste !!!
Mireille•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was weer een hele fijn behandeling, Roos heeft me goed verwend! Ik kijk nu al uit naar de volgende afspraak <3
Jeanieke•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Super 😀
Sylvia•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Een heerlijke gezichtsbehandeling van Roos gekregen en tegelijk gezellig bijgekletst. Lekker relaxed weer naar huis gegaan. Bedankt Roos, je hebt een mooie salon op een prachtige plek!