Wat en fantastische meid is Roos en wat een kennis. Ik heb een heerlijke gezichtsbehandeling gehad en heel goed advies gekregen over de juiste gezichtsproducten. Was heerlijk Roos tot de volgende keer. ❤️
Claudia•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn wenkbrauwen zijn echt super mooi geworden. Heel blij mee
Jacqueline •meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Roos kijkt altijd naar wat het beste is voor jouw huid! Duidelijk en eerlijk advies met de juiste uitleg. Mijn huid is sinds ik bij Roos kom zo veel beter!
Manumm•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was een hele ontspannende behandeling. Heerlijke producten!
Moniek•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was weer een heerlijke behandeling. Helemaal zen naar huis!