Zeer fijne massage, had vooral last van mijn onderrug. Zeker na de behandeling verbeterd. Masseuse gaf ook tips om oefeningen thuis te doen. Ik ga zeker een keer terugkomen.:)
R.v.•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Echt een aanrader!
A.S.•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Was heel fijn! Ik kom zeker terug
R.J.•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
De massage van Astrid heb ik als zeer prettig en kundig ervaren. Er is aandacht gegeven aan de plekken die het nodig hadden. De disbalans in mijn spieren is hersteld. Eindelijk ben ik van mijn schouder- en rugpijn af. Ik raad het iedereen aan.