Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Hoi hoi super tevreden weer net als altijd daarom blijf ik terug komen bij jullie xxx veel liefs annemieke de bruijn
Annemieke•2 dagen geleden
Geverifieerde review
Aardige dame en goede uitleg..
Bianca•4 dagen geleden
Geverifieerde review
Het was heerlijk
Anny•13 dagen geleden
Geverifieerde review
Heerlijk een goede behandeling en ook gelijk zichtbaar
Anny•25 dagen geleden
Geverifieerde review
Hoi hoi weer goed geholpen net als altijd zo een lieve vrouw is het een schat van een mens en hele leuke siraden en vele andere leuke dingen dat ze hebben voor een kado te geven aan iemand tot snel veel liefs van annemieke de bruijn xxxxxx