Hoi hoi weer goed geholpen net als altijd zo een lieve vrouw is het een schat van een mens en hele leuke siraden en vele andere leuke dingen dat ze hebben voor een kado te geven aan iemand tot snel veel liefs van annemieke de bruijn xxxxxx
Annemieke•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd, fijn! Ik ben blij dat ik deze kapper gevonden heb
Anke•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
altijd fijn om met een mooi kapsel naar buiten te gaan!
Esther•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Hoi hoi weer super te tevreden net als altijd en mooie siraden dat ze hebben echt een aanrader om te gaan kijken gr en tot snel gr van annemieke xxxx
Annemieke•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
I had a relaxing time and was happy with the result!