Dank je wel voor een heerlijke behandeling!! Zie er altijd enorm naar uit!!
M.V.•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Erg prettig. Ik blijf terugkomen. Debby is een specialist / professional met liefde voor haar werk. Zij maakte een plan voor de behandeling van mijn problematische hoofdhuid.
E.v.•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Melony was zeer aardig en duidelijk tijdens t intakegesprek. 👍
P.B.•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer een ervaring rijker!!!
B.d.•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede ontvangst en fijn dat er op je gelet wordt tijdens de behandeling.