Giuseppe, is very professional and enthusiastic about his work. Very satisfied with the haircut
Styling door Giuseppe•Mannen knippen
Ved•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Very good experience, always happy with the result.
Styling door Giuseppe•Baard trimmen en scheren
Davide•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Giuseppe was as always professional. The haircut was perfect and above my expectations. Strongly suggested to every man in Amsterdam
Styling door Giuseppe•Mannen knippen
Marcello Canetto•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
The best barber in town, hands down.
Styling door Giuseppe•Mannen knippen
Ross•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Giuseppe is een barbier die zijn vak verstaat, erg professioneel, denkt met je mee, luistert goed naar je wensen en zorgt voor een goede sfeer in zijn zaak. Het is iet voor niets dat ik telkens terug kom, een aanrader, ook als je niet in de stad woont het omrijden waard!