Behandeling door Medewerker 2•Kunstnagels opvullen
Naz•10 dagen geleden
Geverifieerde review
Goeie service liep alleen wat uit
Behandeling door Medewerker 1•
PedicureToon alles…
Angie•11 dagen geleden
Geverifieerde review
Absolutely terrible experience. Honestly I can’t even believe how bad my nails turned out. I paid for a manicure that made my nails look worse than before and a THICK layer of gel that basically just peels off as soon as you leave the salon. They didn’t even properly remove my previous burgundy gel. 40 euros basically to have my nails look like a mess from staff that don’t even look at your face or talk. Just go to etos nearby, get a gel polish and have a random 5 year old do your nails instead
Behandeling door Medewerker 2•Gellak manicure
Beril•13 dagen geleden
Geverifieerde review
Ik bezoek de salon al jaren. Ik vind het prettig
Behandeling door Medewerker 1•
AcrylnagelsToon alles…
Bianca•13 dagen geleden
Geverifieerde review
Uitstekende, pijnloze pedicure. Ze hebben een massagestoel.