Ik ging voor de eerst keer naar een pedicure.
Ik had een ingegroeide teennagel.
Ik moest even goed op mijn tanden bijten.
Maar het was zo gebeurd.
Ik ben zo blij dat ik geweest ben.
Helemaal geen pijn meer.
Super bedankt 🌷
Behandeling door Sara Da Cruz Goncalves Pereira•Pedicure
Marijke•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Weer fantastisch geholpen
Behandeling door Sara Da Cruz Goncalves Pereira•Medische pedicure
Ed•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Heel tevreden, ik kom zeker terug
Behandeling door Sara Da Cruz Goncalves Pereira•Pedicure
Diana•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Fijne behandeling met veel zorg en kennis 💪
Behandeling door Sara Da Cruz Goncalves Pereira•Pedicure
Edgar•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Erg blij met de behandeling!
Behandeling door Sara Da Cruz Goncalves Pereira•Medische pedicure