nieuwe afspraak en weer slechte ervaring. ze appt me een half uur voor afspraak, geeft aan kind ziek van school te moeten afhalen. scholen zijn dicht in mei vakantie voor heel nederland. hangt op en kan geen fatsoenlijk gesprek afronden.
Behandeling door Leidis Calderon
Nass•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
We hadden een afspraak. ze was niet aanwezig en heeft me niet afgebeld, maar had haar collega een dag van te voren wel ingelicht over haar afwezigheid? heeft mij een uur reistijd gekost, benzine en garage kosten. vervellend
Behandeling door Leidis Calderon
Nass•2 maanden geleden
Geverifieerde review
It was a pleasure!
Behandeling door Leidis Calderon
Innocentia•2 maanden geleden
Geverifieerde review
helemaal top, kreeg ook tips
Behandeling door Leidis Calderon
Flower•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik was er voor het eerst maar wat voel je je daar welkom heel gezellige vrouw en ze heeft het super gedaan ik ben blij dat ik binnen gelopen ben kon in de middag al terecht super ik blijf klant