Een salon waar je je echt welkom voelt. Marie Louise is erg vriendelijk en professioneel.
Behandeling door Marie Louise•
Wimper permanentToon alles…
Simone•19 dagen geleden
Geverifieerde review
Mijn eerste keer waxen, ik ga zeker terug.
Behandeling door Marie Louise•Vrouwen harsen - benen
Sandra•21 dagen geleden
Geverifieerde review
De duo behandeling was perfect! Dank jullie wel 😍
Behandeling door Marie Louise•Gezichtsbehandelingen mannen
Marion•21 dagen geleden
Geverifieerde review
Mijn eerste keer en zeker niet de laatste keer. Zeer deskundig en vriendelijk. Alles wordt goed uitgelegd en het resultaat: prachtig. Mooie natuurlijke bruine kleur. Mooi begin van mijn vakantie.
Behandeling door Marie Louise•Spray tan
Christy•22 dagen geleden
Geverifieerde review
Altijd super!
Behandeling door Marie Louise•Wenkbrauwen - threaden