Heerlijke wellness. super fijn, schoon, mooi etc. Heerlijk stoelen en fijne muziek. Facial was goddelijk. Massage was ook goed maar ik vond hem iets te zacht, wellicht heb ik gewoon verkeerd gekozen en had ik geen ontspanningsmassage moeten kiezen.
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Tessa•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
This was a most wonderful massage by a most kind person.
Ontspanningsmassage
Anja•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom zeker terug ! Maria is geweldig
Behandeling door Maria•Deep tissue massage
Myrthe•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
The massage and the masseuse were outstanding. The Spa unfortunately was not up to standards. The floor was all wet due people walking in & out of the swimming pool. The changing rooms were tiny and crammed - we were not even given lockers because they were all full. No hair dryer and the swimming pool water was cold.
Behandeling door Wendel•
Hot stone massageToon alles…
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ontzettend fijn dag gehad in de Wellness! Met heerlijke massages.