De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,8
1832 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
In 1 woord heerlijk....een aanrader. Super hygiënisch. Zeer aardige en vakkundige masseuse
Heerlijke ontspanningsmassage! Zeker aan te raden.
Ik ben zo blij met mijn behandeling hier! GE-WEL-DIG. Zorgvuldig, op maat gemaakte facial en zo zo zo ontspannen. Helemaal fijn :)
De massage was top. De gezichtsbehandeling was ook fijn. Ik had alleen voor mijn huid "de verkeerde" behandeling geboekt, zou handiger zijn als de beschrijving daarvan beter is, zodat je een goede bewuste keuze kan maken. Nu paste ze de behandeling aan, wat prima is want de prijs is toch hetzelfde. Maar komt een beetje gek over.
Geweldig mooie locatie! Zeer leuke en gezellige mensen, behandeling was zeer prettig en goed