In 1 woord heerlijk....een aanrader. Super hygiënisch. Zeer aardige en vakkundige masseuse
Ontspanningsmassage
Corine•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijke ontspanningsmassage! Zeker aan te raden.
Behandeling door Wendel•Ontspanningsmassage
Eveline•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben zo blij met mijn behandeling hier! GE-WEL-DIG. Zorgvuldig, op maat gemaakte facial en zo zo zo ontspannen. Helemaal fijn :)
Facials / Gezichtsbehandelingen
Robin•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
De massage was top. De gezichtsbehandeling was ook fijn. Ik had alleen voor mijn huid "de verkeerde" behandeling geboekt, zou handiger zijn als de beschrijving daarvan beter is, zodat je een goede bewuste keuze kan maken. Nu paste ze de behandeling aan, wat prima is want de prijs is toch hetzelfde. Maar komt een beetje gek over.
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Anoniem•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldig mooie locatie! Zeer leuke en gezellige mensen, behandeling was zeer prettig en goed